onsdag 23 december 2009

Vanessa Hissar & Dissar.



Vanessa Dissar:

Canada Goose Jacka & Fjällräven:


Allså är det coolt att ha ett dött djur på sig elr?


tror inte det! Jag hatar äkta päls! Visst jag kan


ha på mig fejkpäls! Men inte äkta ! Det är fult, och trashigt ... :s


Nyårsafton:


Det är konstigt att jag dissar nyår...men jag gillar


inte nyår...känns fel på ngt sätt ... Men jag gillar maten som vi äter då! ;)






Vanessa Hissar:
Julafton:
Såklart måste jag hissa julafton ! Det är rolig och mysig...Oxå får man träffa sin familj!
Julklappar räknas inte med! Jag älskar maten mer ! :)
Madonna:
Jag hissar henne för hon är en bra förebild ! Och hon är i toppform! Dessutom är hennes hälsa
säkert as bra! Och hon visar liksom vad hon går för! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar